

Dla absolwentów uczelni wyższych, zainteresowanych tematyką zarządzania i marketingu w rolnictwie
Dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą w agrobiznesie
Dla osób zatrudnionych w podmiotach gospodarczych i instytucjach z obszaru rolnictwa
Program przygotowany został w taki sposób, aby umożliwić słuchaczom zdobycie nowych kwalifikacji menedżerskich, z zakresu strategii marketingowych i sprzedażowych, finansów, nowoczesnych technologii organizacji i funkcjonowania rynków rolnych, polityki rolnej, niezbędnych do funkcjonowania w krajowych i unijnych ramach prawnych oraz w warunkach zmieniającej się dynamicznie rzeczywistości gospodarczej.
Kadra wykładowców, do której należą zarówno uznani profesorowie, jak i praktycy życia gospodarczego w Polsce, zapewnia słuchaczom uzyskanie wiedzy eksperckiej i nabycie wysokiej klasy kompetencji. Przy realizacji studiów współpracujemy z Instytutem Gospodarki Rolnej.
Wyróżnikiem studiów jest położenie nacisku na aspekty praktyczne zarządzania i marketingu, kwestie patriotyzmu gospodarczego, wykorzystania funduszy UE w rolnictwie i obszarach wiejskich oraz wzbogacenie wiedzy uczestników o istotne aspekty etyki biznesu.
Rekrutacja na wszystkie kierunki studiów podyplomowych w Akademii Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu – Akademii Nauk Stosowanych prowadzona jest w formie elektronicznej. Jeśli rejestrujesz się pierwszy raz, załóż konto na stronie rejestracja.wsksim.edu.pl lub zaloguj się przez swoje konto Google. Jeśli korzystałeś już wcześniej z naszego systemu rekrutacyjnego, to kolejna aplikacja będzie jeszcze łatwiejsza.
Opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł można uiścić bezpośrednio na konto Uczelni: Akademia Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu
Numer konta: 24 1320 1120 2565 2484 2000 0001
Bank Pocztowy S.A. I oddział w Toruniu
Tytuł wpłaty: opłata rekrutacyjna – zarządzanie i marketing w rolnictwie + imię i nazwisko kandydata
Wszystkie wymagane dokumenty będzie można załączyć w formie plików.
Po wysłaniu aplikacji rozpocznie się proces weryfikacji złożonych dokumentów. Logując się na swoje konto będziesz mógł obserwować co dzieje się z Twoim zgłoszeniem, a o istotnych sprawach powiadomimy Cię na adres mailowy podany podczas rejestracji.
Oczekując na decyzję możesz skompletować niezbędne dokumenty i wraz z wydrukowanym kwestionariuszem dostarczyć je (osobiście lub prześlij pocztą) do Sekretariatu Studiów Podyplomowych.
Ze względów organizacyjnych, wszystkich słuchaczy prosimy o sprawdzanie swojej poczty w domenie AKSiM przed każdym zjazdem.